سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به خداوند برترینِ دو دانش است . [امام علی علیه السلام]
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

-ترکه رئیس فدراسیون شطرنج میشه . میگه از فردا فیل حق نداره اسبو بزنه . بجای وزیر هم مهره ی خرو میذارید!

88-غضنفر میره دستشوئی زنانه میگیرنش میگن کوری نمیبینی زنونست ؟ میگه من چکار کنم اونجا نوشته زنا نه ، اونطرف هم نوشته مردا نه .

90-یارو  رو میکنن رئیس صدا و سیما ، بعد از دو روز بر کنارش میکنن . رفیقاش ازش می‌پرسند : چی شد ؟ میگه: هیچی فقط وسط اذون آگهی پخش کردیم!

91-یه شب یه یارو میره دزدی ، بعد صاحب خونه پا میشه میگه کیه اون جا ؟ یارو میگه : هیچکی ، گربست ، بعععععع

93-یک روز یه گوسفنده با مامان باباش دعواش میشه میره سر کوچه تاکسی بگیره ، میگه : کشتارگاه ، کشتارگاه

94-یارو از زمین و زمان گله می کنه و می گه : چه دنیای بدی شده آدم نمیتونه به هیچ کس اعتماد کنه ، از صبح تا حالا از هرکی سؤال می کنم ساعت چنده هرکی یه چیزی میگه ، نمی دونم حرف کدومو باور کنم !!!

95-یارو  با دوست دخترش میره کافی شاپ ، گارسون میاد میگه : چی میل دارید براتون بیارم؟ دختره میگه : دوتا کافه گلاسه لطفاً . یارو  با عجله میگه : دوتا هم واسه من بیارین!!

96-جورابه مست میکنه میگه :عمرا اگه لنگمو پیدا کنی .

97-یارو  به رحمت خدا یک دونه موهم تو کلش نبوده. یک روز میره سلمونی، ملت همه پوزخند میزنن، میگه: چیه؟ اومدم آب بخورم!!

 


بقیه در ادامه مطلب

 

 

 

98-مرده تو اتوبوس میگوزه همه میخندن میگه به خدا اگه میدونستم این همه حال میکنید براتون میریدم.

99-یارو  میخواسته زیردریایی آمریکاییا تو خلیج فارس رو غرق کنه، در میزنه فرار میکنه!

101-یارو  اکس می خوره نفر اول المپیاد فیزیک می شه.

102-شیطان اکس می خوره  مردم رو به راه راست هدایت می کنه .

103-یه روز یه مامانه برایه بچش لالایی میخونده پس از یه ربع بچه میگه مامان خفه شو میخوام بخوابم.

104-ترکه صبح از در خونه میاد بیرون، میبینه سر کوچه یک پوست موز افتاده، با خودش میگه: ای داد بیداد، باز امروز قراره یک زمینی بخوریم!!!

 

 

 

 

 

ترکه میره جبهه تو خاک عراقیا لخت میشه رو زمین دراز میکشه بهش میگن داری چیکار می کنی میگه دارم به خاک دشمن تجاوز می کنم

...........................................

دختر: مامان عشق چیه؟
مادر: هیچی مادر - اینو مردا ساختن تا پول ماها رو ندن !

...........................................

ترکه می خواسته بمیره وصیت می کنه من که مردم یه میلیون خرجم کنین

وقتی میمیره پسرش یه میلیون خر جمع میکنه

...........................................

یه یارو مسته هی میرفته رستوران 2 تامشروب سفارش می داده گارسون مشکوک میشه میگه چرا همش 2تا 2 تا سفارش میدی میگه یکی واسه خودم یکی واسه دوستم تو شهرستان بعد از مدتی دیگه همش یکی یکی سفارش می داده گارسون دوباره مشکوک میشه ازش می پرسه واسه دوستتون اتفاقی افتاده که یکی سفارش میدین میگه نه من خودم ترک کردم

...........................................

زن رشتیه دیر میره خونه. شوهرش عصبانی میشه! و میگه؟ کجا بودی ؟ زنه میگه تو راه یه نفر بهم تجاوز کرد! شوهره میگه : خب تجاوز 10 دقیق!! بقیشو کجا بودی ؟!!!!!

...........................................

یه مگسه دستشو میندازه دور گردن دوست دخترش میگه : می دونی عزیزم از گه بیشتر می خوامت؟!!

...........................................

دو تا مگس با هم ازدواج میکنن . ماه عسل میرن
WC

...........................................

ترکه به زنش میگه : عجب داماد آمریکایی خوبی داریم . زنه میگه چطور؟ میگه من پشت در بودم شنیدم برا اینکه ما بیدار نشیم داشت دخترمونو ساکت میکرد و هی میگفت : ساک ایت! ساک ایت

...........................................

به ترکه میگن یه واحد کوچیک‌تر از مثقال نام ببر. میگه چس مثقال!




 نوشته شده توسط علیرضا سلیمانی در سه شنبه 87/11/1 و ساعت 10:20 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
جک های سری5
جک های سری5
جک های سری4
جک های سری3
جک های سری2
جک های سری 1
اس ام اس های عاشقانه سری1
اس ام اس های فلسفی سری1
اس ام اس های خنده دار سری2
اس ام اس های خنده دار سری1
اس ام اس های سر کاری سری1
کلمات کلیدی

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا