سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، پایبندی به برادریِ دیرین را دوست می دارد . پس بر آن، مداومت کنید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

 

 زن خوب مثل دایناسور می مونه که نسلش منقرض شده ولی مرد خوب مثل سیمرغ می مونه که از اول یه افسانه بوده!

 

 

سال 1388 را پیشاپیش تبریک می گویم.

.

.

.

ستاد دوراندیشان

 

دوستان شما مثل طلا و جواهر هستند، به دست آوردنشون سخته، ولی نگه داشتنشون سخت تره...

لطفا در نگهداری من کوشا باشید!

 

 

 

 بقیه در ادامه مطلب   

 

                                                                                               

 نرو پایین سر کاریه

.

.

.

نرو

.

.

.

نرو

.

.

.

سلام، آفرین که به حرف شیطون گوش نکردی، من این پایین منتظرت بودم.

 اس ام اس سرکاری

 

می‌خواستم بگم: مسواک بزن همیشه تا دندونات تمیز شه!

 

جوک و اس ام اس خنده دار

تو برای من یه فرشته بودی اما هیچ وقت منو دوست نداشتی و همیشه با رقیب های من پرواز کردی .خدا را شکر تازه فهمیدم تو عزرائیلی

 

از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی

 

 میدونید بسیج مخفف چیه؟ " بنیاد سازمان دهی یک مشت جوجه

  جوک و اس ام اس خنده دار و باحال سرکاری عاشقانه خنده دار جوک و اس ام اس

آرامش در زندگی بهترین چیزه
بیا به آرامش فکر کنیم
به زندگی
به عشق
به زیبایی
به بهشت
به جهنم
به درک
به تو چه
به من چه
برو اعصاب ندارم

 

 

 

دختر ترکه عروسی میکنه همون شب فرار میکنه باباش میگه چیه چرا فرار کردی ؟ میگه بابا عروسی همش فیلم بود میخاستن منو بکنن

 

 

 جوک و اس ام اس اس اک اس جدید و خنده دار اس ام اس های خنده دار و باحال رمانتیک زیبا و سرکاری اس ام اس عاشقانه خنده دار و جوک و اس ام اس های زیبا و باحال و رمانتیک

اون چیه که تو دهن عقب و جلو میره و یه کف سفید هم ازش در میاد؟ . . . . . . . . . . . . . . -> جواب: مسواک

 

خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی

 

 

 دختر به دندان پزشک : آقای دکتر من از دندون کشیدن بیشتر از حامله شدن می ترسم !

دکتر : زود تصمیم بگیر می خوام صندلی رو تنظیم کنم !!!!



 نوشته شده توسط علیرضا سلیمانی در سه شنبه 87/11/1 و ساعت 10:6 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
جک های سری5
جک های سری5
جک های سری4
جک های سری3
جک های سری2
جک های سری 1
اس ام اس های عاشقانه سری1
اس ام اس های فلسفی سری1
اس ام اس های خنده دار سری2
اس ام اس های خنده دار سری1
اس ام اس های سر کاری سری1
کلمات کلیدی

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا