سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون روز نهروان به کشتگان خوارج گذشت فرمود : ] بدا به حال شما ، آن که شما را فریفته گرداند زیانتان رساند . [ او را گفتند اى امیر مؤمنان که آنان را فریفت ؟ فرمود : ] شیطان گمراه کننده و نفس‏هاى به بدى فرمان دهنده ، آنان را فریفته آرزوها ساخت و راه را براى نافرمانى‏شان بپرداخت ، به پیروز کردن‏شان وعده کرد و به آتششان درآورد . [نهج البلاغه]
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

 

 

1.بابا کجایی ؟نیستی؟توپیستی؟خدایی نکرده مریض که نیستی؟راستی با اینکه یاد ما نیستی.ولی اول لیستی.یعنی بیست بیستی.

 

2.فلفل نبین چه ریزه ،وانگهی دریا شود.

 

3.یک سی سی دوستت دارم/یک قطره عاشقتم/یک لیتر تو فکرتم/یک بشکه دروغ گفتم.

 

4.زندگی کن ولی اسیر نشو، عاشق شو ولی دیوانه نشو/دوستت دارم ولی لوس نشو.

 

5.زندگی دو چیز را یادم داد،یکیش یادم رفت،دومیش به تو نمیگم.

 

6.فکر کردی پیام دادم؟کارم پیشت لنگه؟یا دستم زیر سنگه؟نه دلم واست تنگه.

 

*****بقیه در دامه مطلب******

 

7.فرستنده:من

ارزش:رفاقت

دلیلش:محبت

هدف:بدونی به یادتم

نتیجه 16تومان ضرر

 

8.اندازه تمام قدم هایی که برداشتم تو زندگیم دوستت دارم،از طرف فلج مادر زاد.

 

9.از شیرجه ای که به سمت تلفن زدید متشکرم...کانون حمایت از اس ام اس ندیده ها.

 

 

 

1.لرزش صدات،برق نگاهت،تپش قلبت،نفس های تند و عرقی که روی پیشونیت نشسته همه گویای یه چیز هستن:تیروئیدت  پرکاره،برو دکتر.

 

2.می دونی صفای ما پا برهنه ها چیه؟اینکه ریگی به کفشمون نیست.

 

3.مژده به آقایون:اتومبیل های جدید بدون ایربگ،بدون کمربند ایمنی ،آماده آتش سوزی بدون دلیل،بهترین هدیه برای همسران.

 

4.هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم.ستاد مبارزه با کمبود اس ام اس.

 

5.آدم ها سه دسته اند؛دسته اول،دسته دوم،و از همه مهمتر دسته سوم.

 

6.اگه روزی به یادت گریه کردم،بدان آن روز پیازی رنده کردم.

 

7.سلام،دیشب خوابتو دیدم.داشتی پله های ترقی رو((تی))می کشیدی.

 

8.سلام من بیمارستانم،تصادف کردم نگران نباش ،فردا مرخص می شم.دکتر میگه شونه ام شکسته.دیگه خوب نمیشه،باید برم برس بخرم.

 

9.می خوام روی تمام سنگ ها بنویسم که دلم برات تنگ شده و آرزو یم کنم یکی از اون سنگ ها به سرت بخوره تا بفهمی دلتنگی چقدر درد داره.

 

 

10.به علت کسری اس ام اس پیشاپیش سال 88رو تبریک می گم.



 نوشته شده توسط علیرضا سلیمانی در سه شنبه 87/11/1 و ساعت 9:58 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
جک های سری5
جک های سری5
جک های سری4
جک های سری3
جک های سری2
جک های سری 1
اس ام اس های عاشقانه سری1
اس ام اس های فلسفی سری1
اس ام اس های خنده دار سری2
اس ام اس های خنده دار سری1
اس ام اس های سر کاری سری1
کلمات کلیدی

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا