سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدای بیامرزد کسی را که . . . برای خوب فهمیدن و استواری بیاموزد [امام علی علیه السلام]
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

 

1.به اندازه گریه گنجشک ها دوستت دارم.شاید کم به نظرت برسه اما بدون که گنجشک ها وقتی که گریه می کنند می میرن.

 

2.هوایم:هوای تو

دلتنگم:برای تو

تنهایم:به یاد تو

زندگیم:به پای تو

 

3.به سلامتی رفیقی که زرنگه وجودش قشنگه قلبش یه رنگه عشقش پر رنگه شرابش خوش رنگه آخرش دل ما واسش تنگه.

 

4.یه گل برات فرستادم.اگر نرسید بدو ن تو چه گلی هستی که رو نشده بیاد.

 

بقیه در ادامه مطلب

 

5.از کارخانه قند مزاحمتون می شم اجازه هست تو دلتون آب بشم.

 

6.ببخشید بد موقع مزاحمتون شدم میخواستم قربونت برم  از کدوم طرف باید برم.

 

7.ای کاش امتداد لحظه ها تکرار همیشه با تو بودن بود.تقدیم به تو که نمیدانم در خاطرات می مانم یا برایت خاطره می شوم.

 

8.تک تک روز هایم را می سوزانم/تا چشمکی باشد برای شب های بی ستاره ات.

 

9.دل من هوای تو کرده پس کجایی نازنینم/کاشکی بودی و می دیدی  بی تو من تنها ترینم.

 

10.تو این دنیا حلالت نمی کنم تا اون دنیا بهانه ای بشه واسه دو باره دیدنت.

 

 

 

1.امیدوارم تو اقیانوس خوشبختی جوری غرق بشی که هیچ وقت نجات پیدا نکنی.

 

2.کجایی تصادف کردم،خوردم به مرامت چپ کردم.

 

3.لبخند بهانه ای است برای زنده ماندن،لحظه هایت سرشار از این بهانه.

 

4.یه عصا هزار بار زمین می خوره تا صاحبش زمین نخوره،عصاتیم رفیق.

 

5.من صفرم(0)تو دو(2)،با هم بیستیم،بی تو نیستم.

 

6.سلام، من الان تعمیر گاهم می دونی چرا؟چون خرابتم.

 

7.مثل بارونبا صفایی/مثل برف سفید و ماهی/چه بخوای چه نخواهی تو عزیز دل مایی.

 

8.به چشم خسته من دل آسمان سنگ شده/لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده.

 

9.اگه به زور روزگار از زندگیت می رم کنار/میرم که ثابت بکنم عاشقتم دیوانه وار.

 

10.با دستای تو وا شد کلاف سرنوشتم/کنار تو که هستم انگاری تو بهشتم.

 

 



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط علیرضا سلیمانی در سه شنبه 87/11/1 و ساعت 10:11 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    جک های سری5
    جک های سری5
    جک های سری4
    جک های سری3
    جک های سری2
    جک های سری 1
    اس ام اس های عاشقانه سری1
    اس ام اس های فلسفی سری1
    اس ام اس های خنده دار سری2
    اس ام اس های خنده دار سری1
    اس ام اس های سر کاری سری1
    کلمات کلیدی

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا